[url]
http://zamunda.net/details.php?id=53066[url]## Изисквания :
Минимални :
233-ов процесор
32 MБ РАМ
2 MБ памет на видео картата
120 МБ място на харда
Желани :
266-ов процесор
64 MБ РАМ
605 МБ място на харда
## Коментар : Действието се развива в 2341-ва година. За да усмири своите бунтуващи се работници, компанията Liandri Mining Corporation започва да организира гладиаторски борби между тях. Първоначално в битките участват само миньорите на корпорацията. Постепенно обаче бизнесът се разраства и се превръща в изключително доходно начинание. Огромните парични премии привличат като магнит бойци от цялата галактика. Така гладиаторските борби еволюират в професионална лига, където мерят сили най-рутинираните биткаджии на човечеството. Вие поемате ролята на поредния новобранец, който се опитва да оправи финансите си с оръжие в ръка. Задачата ви е да преминете през серия изпитания и накрая да премерите сили с шампиона на турнира Xan Kriegor. В началото компютърно симулираните противници (или ако предпочитате - ботове) са пълни леваци, които се движат бавно и стрелят неточно. По-нататък обаче ще се сблъскате с опоненти, които не само ви превъзхождат по прецизност и рефлекси, но дори демонстрират изобретателност и тактически талант. Въпросните ботове са класифицирани в осем нива на трудност. Само за сведение ще ви кажа, че от пето ниво нагоре доста трудно ще успеете да измъкнете някой турнир от лапите на виртуалните ви душмани. В повечето случаи, ако не внимавате, ботовете ще ви разкъсат във въздуха и ще ви разпилеят по пода...
Освен стандартните варианти на deathmatch и botmatch, Unreal Tournament ви предлага още много видове игри. В това число влизат играта на отбори (teamplay), битка за противниковото знаме (Capture the Flag), борба за зони на влияние (Dominion), “последният оцелял” (Last Man Standing) и още един вариант на “снайперистки” deathmatch, където играчите разполагат единствено с по една шокова пушка и умират от един изстрел.
Освен модел на играча и специфичен skin можете да избирате и какво да бъде лицето му. По-голямата част от предложените варианти обаче няма да ви направят първи красавец. Дори напротив, ако някой ви срещне в тъмното с такъв екстериор, вероятно ще побегне, издавайки нечленоразделни звуци. Освен съществата с вид на Франкенщайн, тук-таме все пак е оставен и по някой герой или героиня с лице на фотомодел, но това изглежда е направено само за цвят. Въпреки всичко обаче лицата на героите са нарисувани почти фотореалистично - с бръчки, белези, различни прически и дори специфична мимика. Един от малкото пропуски в това отношение е, че играчите и ботовете не могат примигват. Ако и този недостатък по някакъв начин бъде коригиран, те наистина ще изглеждат почти като живи хора. От гледна точка на играта обаче това не е толкова важно, тъй като нито противниковите играчи, нито ботовете ще ви оставят да се взирате безнаказано в лицата им
Основно преработен е и дизайнът на оръжията, които използвате. Те също са направени много по-детайлно и реалистично в сравнение с Unreal и бетата на Tournament-а. Всъщност нито едно от тях не изглежда като първоизточника си в оригиналния вариант на играта. Доста любопитно е хрумването върху почти всяко от оръжията да се постави специален брояч, който да отчита с колко боеприпаси сте останали. Така съвсем спокойно можете да изключите досадните индикатори по екрана ви, които понякога могат дори да ви попречат да видите врага.
Хората от Epic Games още не могат да се измъкнат от стандартната схема на въоръжението, която включва пистолет, пушка, картечница и ракетомет с два варианта на стрелба.
В интерес на истината силните и слабите страни на оръжията са доста балансирани. Картечницата Гатлинг например може и да е много скорострелна, но има силен откат и дава разсеян огън, особено при втория вариант на стрелба. Пистолетът (наричан тук Enforcer) пък е бавен, но изключително точен. По този начин играч, въоръжен с по един пистолет във всяка ръка, може да разстреля безнаказано дори опонент с картечница, стига да стои на достатъчно голямо разстояние от него.
Известно разнообразие в арсенала внасят шоковата и плазмената пушка. Първата от тях стреля с далекобоен лазерен лъч и е идеална за ликвидиране на дебнещи противници на голямо разстояние. Предимството й се крие във факта, че поразява опонента моментално и не му дава възможност да се спаси със скок настрани. Плазмената пушка пък стреля с високоскоростни енергийни заряди, които за отрицателно време смилат противника на кайма. Истинската сила на това оръжие обаче е алтернативният огън. При него героят стреля с мощен енергиен лъч, който има обсег само 100 метра, но ако някой вражески войник попадне в неговия обсег, вероятността да оцелее клони към нула.
Играчът на Unreal Tournament разполага и с някои други любопитни приспособления като например пневматичен чук и устройство за телепортиране. По принцип чукът е последното оръжие на героя, в случай че боеприпасите за останалия му арсенал се изчерпят. Приспособлението може да нанася удари само от непосредствена близост, но за сметка на това би могло да ликвидира противника дори с един удар.
Коментара е взет от PC Mania
## ВНИМАНИЕ
Може да се натъкнете на проблем при пускането на самата игра и да не поиска да тръгне. В този случай инсталирайте "екстрите" от диск 2
МОЛЯ ВИ СИИДВАЙТЕ СЛЕД КАТО СТЕ СВАЛИЛИ ТОРЕНТА
Който иска след като я свали да се свърже с мен по скайп да играеме мултиплайер